Gul-nur ilk 3 gün yatıp kalkmak çok zordu ama ufak ufak ev işi yapmaya çalıştım sofra kur kaldır gibi.
4.gun dışarı çıkıp yürüyüş yapmaya başladım 5.gunden itibaren kendi işimi kendim gördüm annem ve kayınvalidem yanımdaydi yemek, ütüye yardım ettiler bebeğimle kendim ilgilenecek kadar iyiydim 7.gunde herkes evine döndü 🤗 bu süre zarfında elbette ağrı vardı ama dayanilmayacak gibi değildi sonra hafifleye hafifleye ortadan kalktı.