Aselinannesi0655 ofkelisirin evet kamerası harıka kolay mı kullanılabilirliği ben yıllardır ıphone kullanıcısıyıö sanki başka tel kullanamam gibi geliyo
ofkelisirin Aselinannesi0655 kullanabilirsin bence kolay pratik güzel özellikli ben çok seviyorum hızlı da
-erCansu- Aselinannesi0655 ya bndede 8pro vardı tamam çok güzel ama görümcemde bende kamerasından memnun değiliz ilk zamanki gibi değil yani arkdsmda öyle diyor bence ıphondan şaşma
Bhryeni Aselinannesi0655 çok çok kasıyor fazla uygulama yüklü olmamasına rağmen üstelik en büyük sıkıntısı bu zaten telefon kasınca çöp hiç bir uygulama verimli olmuyor