Doktorumuz bize yetişkinler için olan Gaviscon şurubu verdi. Aslında bunu vermemişti. Eczaneye gittiğimizde diğer Gaviscon’un üretilmediğini söylediler. Muadil olarakta yetişkinler için olan şurubu verdiler. Doktorumuza sorduk kullanabilirsiniz dediler. Sorum şu ki aranızda bunu kullanan var mı ? Vermeye çekiniyorum biraz ama bu reflü belası çocuğumu uykusundan uyandıracak duruma getirdi. Bebelac thickner kullanıyoruz ama mide asidini engelleyecek bir şey kullanmamız da gerekiyormuş ayrıca. Bu konuda deneyimli annelerin yorumlarını bekliyorum