Esraa-miros Kızım 3 aylık gece uykularında olsun gündüz uykularında da uykuları hep kısa kısa ve huysuz.Bi gece o kadar bunaldım ki denemek amaçlı kollarını kundak yaptım ve sakinleşti. Devam ettirmelimiyim sizce
BirAlparslanAnnesi Esraa-miros tabiki hayır kocaman olmuş artık bebe 🙂bırakın elini kolunu tanısın rahat hareket etsin kısıtlamayın
bisenakillisinzaten Esraa-miros biz 4 aylığız yenidoğduğu zamandan itibaren kundaklıyorum. Öteki türlü kendini uyandırıyor
tugba14 Esraa-miros bebeğim 3.5 aylık hala yapıyorum yoksa uykuları bölünüyor, gün içinde ellerini tanıyıp keşfediyor yeterince bu yüzden bi süre daha devam edeceğim 🌸
Esraa-miros bisenakillisinzaten evet kundaklı olduğunda kendini uyandırmıyo ve uykuları da daha uzun ve kaliteli oluyo bence
Esraa-miros MerveAkty evet yarım kundak yapıyorum ve ciddi anlamda rahatlıyo başlarda ağlıyo biraz sakinleşiyo ve devam ediyo uyumaya
Purpura26 Esraa-miros Uyku tulumu kundak şeklinde kullanıyorum. Owli marka uyku gurusu modeli. Geceleri kendini çok uyandırıyor elleriyle diğer türlü. Gündüzleri de sallarken battaniyesiyle sarıyorum. Kendisi isterse uykuya geçtikten sonra çıkara biliyor
Melisammmmmm Esraa-miros 3aylık kızımkundaklıyorum yapmasam çok kısa sürede uyanıyor elleri gündüz açık zaten yeterince