Azizecakir benim kızım 8bucuk aylık yatarken gece ve uyanınca emiyor sadece. Gün içinde emmeyi bıraktı asla istemiyor. Doktorumuza sordum gün içinde ek gıda dışında mama vermelimiyim diye o alacağını alır sen merak etme vermene gerek yok ,ek gıda ve gece içtiği yeterli dedi 😊 rahatım o yüzden