Pembecicek Yusufagahinannesi cahilce birsey yazdıgımı düşünmüyorum kimseye bilgi aktarımı da yapmadım veya kimseye kesinlikle zararı yok herkes bindirdir demiyorum ve ben anaokul öğretmeniyim 5 yıl çocuk eğitimi üzerine eğitim aldım zararları yok demiyorum uzun süreli içine koy git işini hallet saatlerce içinde cocuk dursun da demiyorum ama bazı yorumlar abartılı geliyor 10 15 dakika cocukla beraber yürüyüs yapılabilir. Gün içinde sürekli bindir içinde dursun gezsin olursa elbette bir cok zararı cıkar . Önce iyi okuyun sonra insanlara cahil deyin asıl cahil sizsiniz .
Pembecicek BuzluKahve asla inkar etmiyorum kesinlikle zararı yoktur demiyorum . Yürütece koydum kendi basına gezsin dersek her türlü kaza yasanır elbette. Ebeveyn gözetiminde tutulmalı. Ben koyup biyere ayrılmıyorum yanından beraber yürüyoruz veya bir nesne koyuyorum oraya gitmesini sağlıyorum bunu saatlerce yapmıyorum 10 15 dk arası yaptıgımız bir aktivite. Bunun zararı olmadıgını düşünüyorum ben . Yoksa içine koy git işine bak hep yürüteçte yürüt demiyorum bunun zararları cıkar tabiki
BuzluKahve Pembecicek sözüm meclisten dışarı ben hiç kimsenin gerçekten 10 dakika koyduguna inanmıyorum. 10 dakika için neden risk alınsın? Koca şey neden evde yayıntı yapsın? Gerçekçi olalım.
ATLAS17 BuzluKahve bilgiler için teşekkürler☺️ Yürümesi için değil aslında ya da evde gezinsin de değil zaten şuan mümkün değil. Çok hareketli ve sürekli oyun isteyen ilgi bekleyen bir bebek biraz daha büyüdüğü için farklı bir aktive olması amacıyla kısa süre olabilir mi diye düşündüm. Yürütecin önerilmediğini sorunlara sebep olabileceğini okumuştum. Teşekkürler
rainnleonn ben 4,5 aylıkken koymaya başladım aşırı hareketli evde geziyor aynaya gidiyor bakıyor oyuncaklarını emiyor oynuyor gayet mutlu sırtına yastık yerleştirip dik durmasını sağlıyorum tabi ki uzun süreli tutmuyorum içinde