3 ay 2 gunluk oglum var. Dogdugunda ilk 2 ay bir sag bir sola yatrdim. 2. Ay kontrolunde dr a soyledim kafasini hep sola tutuyor. Dr bende farkettim dedi. Sag kulagini muayene ederken saginada dondugunu solu aliskanlik etmis sen yine sag sol yatrmaya devam et dedi ama oglum yan yatmiyor istemiyor artik sirt ustu yatiyor. Boyunluk(ay seklinde) veya duz kafa yastigi alsam fayda edermi bu durumu yasayan varmi