bisenakillisinzaten Bebeğim 4 ay 8 günlük oldu ama hala dönmüyor ne sağına ne soluna. Normal mi acaba? Kendi kendilerine mi dönüyorlar yoksa bizimde bir şeyler yapmamız gerekiyor mu?
1PrensAnnesiiiii bisenakillisinzaten dönecektir canım zamanla kendi kendine ama sende mesela yüzüstü koyup ayaklardan destek verebilirsin:)
tugba14 bisenakillisinzaten bebeğim 2 ay 24 günlükken kendi kendine döndü, yüzüstü yatmayı hiç sevmiyordu dönmeye başladığından beri seviyor, ben ekstra bi şey yapmadım dönmesi için 🤷🏾♀️
bisenakillisinzaten 1PrensAnnesiiiii yüz üstü yatmayı hiç sevmiyor ya zorla yatırıyorum valla önüne oyuncaklar koyuyorum, konusuyorum, ayna koyuyorum ama yok en fazla 5 10 dk kalıyor . Napabilirim başka sevmesi için 🥲
Tazeanneg bisenakillisinzaten biz 5 ay 10 gunlukken dönmeye başladık ilk dönmede de yere düştük dönmüyor diye her yere yatırmayın dikkat edin öyle kendi kendine ilk dönüşü yapmıştı
tineanigra bisenakillisinzaten ikizlerim 6 ay 23 günlük kızım daha 1 haftadır dönmeye başladı oğlum henüz dönemedi genelde kız ne yaparsa 10 15 gün sonra o da yapmaya başlıyor
tineanigra bisenakillisinzaten her ikisi de ilk önce sağ sol başladı bi kaç gün sonra sırt üstünden yüzüstüne geçti ama hala yüzüstünden sırtüstüne de zorlanıyor. Oysa ki yüzüstü durmaktan nefret eder
Yagmuurr bisenakillisinzaten Evet birden döner yakındır hatta bende oğlumu 3 aylıkken nede olsa dönmüyor diye koltukta bırakıp mutfağa gittim döndüğümde ucunda yakalım siz tedbirli olun ne olur ne olmaz diye
BugsBunnyy bisenakillisinzaten kendi kendine döner vakti gelince yerde cok dursun.daha vakti var telaslanma