Bebeğim 4 aylık oluyor yarın ve en uzun atak dönemine girdi. Resmen bütün düzeni değişti. Gün içinde 1 1,5 saat uyuyan çocuk yarım saatten fazla uyumuyor sürekli kucakta olmak istiyor her şeye ağlıyor eli sürekli ağzında emzik emerdi artık emziği istemiyor elini istiyor sürekli ağzında. Uyku düzeni kalmadı. Geceleri 12 den önce çok nadir uyuyor, ve ben bu süreç geçene kadar acaba uyku damlası mı kullansam diye düşündüm. Kullanan var mı yada gerçekten oğlumu rahatlatacak bir çözüm önerisi