myboy Merhabalar bebeğim iki ay dört günlük. Doktor bu ayda üç saatte bir emzirmemi söyledi ama uykuları çok bölünüyor. Uyandırmayanlar da var diye düşünüyorum. Nasıl yapıyorsunuz ?
Almi21 myboy hiç uyandırmadım 3 4 saate kadar normal kendi kalkardı vakti gelince 4 saati geçmedikçe uyandırmayn
Elif868312 Ayından sonra doktorumuz kilomuz da iyi olduğu için uyandirmamamizi söylemişti. Aciktiginda kendisi uyanıyordu.
myboy Elif868312 Bizim de kilo alımımız güzel. Gündüz de mü aynı şekilde yaptınız.Çünkü gündüz de uzun uyuduğu oluyor. Ben de rahat edemiyorum acıkmıştır diye 🤷♀️