Önceden vardı.
beyazkelebegim kalkmamalıydı 🥴güzel bi özellikti 😐
beyazkelebegim bizde geri gelmesini umut ediyoruz annemiz🌺
ilkbahar evet yani. Niye böyle bişey yaptılar ki
beyazkelebegim fikrim yok 😶bilgim de yok 😃
ilkbahar sevgili yöneticilerden cevap bekliyorum 😄
Laden bunu başka nereye yazabilirim.
beyazkelebegim biz@mutluanneleriz.com adresine mail atabilirsiniz🌺
Laden teşekkür ederim 🌸
Laden oraya mail atıldığında kim bakıyo 🤔😃