Merhabalar hanımlar , bende ve eşimde uyuz olduk , oğlum 2 yaşında onda yoktu daha doğrusu bacağında tek tuk kabarıklik vardı.Doktor eczane karışımı kahverengi kötü kokulu bir karışım verdi , ailede kaşınan kaşınmayan Herkes kullanacak dedi .bugün 2. Gun oğlumun tüm vücudu isilik gibi oldu .Krem mi alerji yaptı acaba böyle birsey denk geldi mi? Doktora yazdım son gün zaten kullan tekrar eder yoksa dedi ama Uyuz desem ilaçtan sonra tüm vücudunda oldu daha önce yoktu alerji yaptı diye düşünüyorum ama bilemedim.Sizin basınıza geldi mi ne yaptınız ne kullandınız ? lütfen gören yazsın