defneninannesiiiii Kızlar bebeğim bugün 7 aylık oldu ve artık kahvaltıya başlama vakti geldi🤭 bebişlere kahvaltıda neler veriyorsunuz, peyniri kendiniz mi yapıyorsunuz, labne yapmayı çok istiyorum ama tutturamam diye korkuyorum 😂
Klymeneninatlasi defneninannesiiiii 7. Ayımıza az kaldı bizimde ben kahvaltıda avokado labne yumurta sarısı tam buğday unu pekmez veriyorum bir 10 gün daha bulamaç devam edip sonra ayıracağım ☺️
Miraaa123 defneninannesiiiii benim bebeğim de 7 aylık olacak bugün yaptım labne tutturmuş olursam size de söylerim 🙂
dlrkrn @defneninannesiiiii ben o ay’da yumurtanın sarısı pekmez lor peynir vs veriyordum. Bulamaç halnde değil ama tek tek.
defneninannesiiiii Klymeneninatlasi zeytin veriyor musun canım? bir anneyi takip ediyorum da güvenilir bir yerden zeytin alıp onları suda bekletmiş tuzu gitsin diye sonrasında onları biraz blendarda çektirmiş içine de zeytinyağı koymuş yemesi daha kolay olsun diye sana da fikir olsun bende bu şekilde yapacağım ☺️ bu peynir için de olabilir diye düşünüyorum eğer ki beceremezsem bu şekilde yapacağım
defneninannesiiiii Miraaa123 teşekkür ederim ya çok iyi olur valla peynir altı suyu da çok faydalıymış onu ayırmayı unutmayın sakın ☺️
Miraaa123 defneninannesiiiii evet oda faydalıymış ama ben ilk denemede şimdilik ayırmadım sonrakinde ayıracağım 🙂
Klymeneninatlasi defneninannesiiiii 8. Ay itibari ile zeytin vereceğim ben ☺️ Ama dediğin zeytin ezmesi diye geçiyor bu çocuk aç kitabında da 8+ olarak vermişler tarifi ☺️