Oğlum 5 aylık oldu. Biz bişeyler yerken bir aydır yutkunma hareketleri yapıyodu, şimdi ağlamalarda başladı. Ek gıdaya geçmek istiyorum ama anne sütü aldığı için doktor 6 ayı beklemek istiyor, çevremde de hem yazık çocuğa ver bişeyler diyenler hem de anne sütü alıyor 6. Ayı bekle diyenler var. Benim vereceğim azıcık birşey zaten sütten keseyim demiyorum ki. Siz ne zaman geçtiniz ya da geçeceksiniz. Yani ilk 6 ay hiçbir şey vermediniz mi gerçekten?