Yasela Merhaba sezaryen sonrası 2. Ayımda adet oldum . Şuan kızım 3 aylık ama 2.adetmı hala olmadım 10 gün gecti hamılelık olamaz eşimle aramız acık bırlıktelık yok bu düzenszliği yasayan var mı?
Nuranliya Yasela bende 3,5. Aydın doğum yapmışım hala adet olmamışım ama kırkımın hemen ertesi günü kan gördüm 15 güne kadar ama az az onu adetten saymıyırum