Var ya kesin var. Benim bebegim çok bağımsızdj. Ben başka odada olayım umru olmazdı. Şimdi kapıdan döndüğüm an çığlık kıyamet. Aksilik ve inatlaşma da var. Ne zaman 1 yaş oldu ondan sonra böyle oldu. Ayrılık kaygısıyla falan birleştir her şey diye düşünüyorum. Ben çalışmıyorum bu arada.