Egehan123 Kızlar elleri bizim bebişim hala yumruk alkışı bile elleri yumrukla yapıyor sizinde öyle mi tabi açıyor 2 nesneyi falan birbirine falan vuruyor ama yemek yerkende açıyor ama hala bazen kapalı
Seyma097- Egehan123 bizimde öyle bizimde şimdi 9 aya 4 gün var yavaş yavaş normal alkışa geçmeye başladı normal yani
Paradiseeeee Egehan123 oglum 7.5 aylık oda hep yumurt alkış falan yapmıyor yerken içerken elleri açık ama asla el sallamıyor alkış yapmıyor daha erken ama ya erkekse bide erkekler bu konularda daha ağır kızlar daha cin gibi
Egehan123 Hbbsnnplt yok canım gitmedik normal olduğunu düşünüyorum çünkü göz teması adına seslenince bakma falan hepsi var