Merhabalar. Kol ve bacaklarimdaki dermansizlik asiri halsizlik icin doktora gittim. Kan t ahlili mr ve emg istedi. Kan sonucumda sadece d vitamini dusuk. Mrda da cok sukur sıkıntı yok ama emg cekerken hoca mg ( myastenia gravisten supheledni) bir cesit kas hastaligiyms. Kesij sonuc sali gunu belli olcak.
Emzirme donemindeyim ve bebegim memeden baska bisi istemiyor😞 . Beni neler bekliyor bilmiyorum. Cok kötü hissediyorum. Bu hastaligi bilenler beni aydinlarabilir mi 😞