Başına gelen yada duyan var mı kızımın bacaklarında biraz açıklık var doktor parantez o bacak gibi şeyler söyledi başka bi doktora daha randevu aldık çok kötü oldum ya napıcağımı bilmiyorum yürümesinde bi sıkıntı yok ama bacaklarının arası çok açık yürüyor 😞