kenankaan Minikinmomu doğum sorması benim de olmuştu, normal kontrol muayenesinde yaptı, öyle acı verme bişry değil. Rahim kanseri gibi rahminin ilgilendiren hastalıklara karşı tedbir amaçlı yapılan bişry. İhmal etmemek lazkm
Pelopel Minikinmomu yaptırdım. Rutin gibi bir şey zaten. Yapılırken yapacam bile dememişti doktorum. Hiçbir acısı yok merak etmeyin.
Keskeuyusamm Ben de özelde yaptım doğumumu ve doktorum önerdi ben de yaptırdım 250 TL vermiştim yanlış haytırlamıyorsam. Acısız bir işlem