28minikdnym Oğlum 6 aylıkken sünnet oldu pipisinin ucu içe gömük ama hep değil çıktığıda oluyor normal mi zamanla düzelirmi yoksa tekrar bi doktora göstersem mi sünnetinde 1 ay sonra olmaya başladı bu arada
esraeerdogann 28minikdnym etlendikçe öyle oluyor demişti doktor bize bizimde öyle o zamanla düzelecek demişti
musmustlu 28minikdnym Google dan bi pipinin içe gitmesi diye araştırsanız bekli işinize yarayan bir şey bulabilirsiniz
BirAlparslanAnnesi 28minikdnym gömülü pipi diye geçiyor çok normal panik olmayın kasık bölgesi yağlı olan ve toplu bebeklerde görülüyor genelde yaşından sonrada düzeliyor merak etmeyin
Bebegimm1 28minikdnym kilosu fazla mi benm bebegiminki de içine kaçar ama elimle disari cikar kilosu fazla oldugu için oyle iyilestikten sonra her bez actigimda hafif elimle geri ittim pipi yapişmasin diye sizde dikkat edin
Deletedmom_41 28minikdnym benim bebegim 2 aylikken oldu ve biraz kilosu da oldugu icin o durum mevcut 11 aylik bazen cikar gibi ama genellkkle ice gomuk hemsiremizle gorustuk yurumeye basladiktan sonra cikacak dedi 🙃