Merhaba bayanlar mutlu yıllar öncelikle🎉☺️Bir şey sormak istiyorum. 1 aylık bebeğim var. Sütümü bazen sağıp buzdolabına koyuyorum. Aklıma takılan bir şey var cevaplandırırsanız çok sevinirim. Sağdığım sütü bazen bebeğim doymazsa diye oda sıcaklığında bekletiyorum 3 saat içinde içmezse dolaba koyuyorum. Peki dolaba koyduğum sütü çıkarınca tekrar ısıttıktan sonra hemen vermeli miyim? Yoksa oda sıcaklığında tekrar bekleme süresi var mı? Çünkü bazen dolaptan çıkarıp ısıtınca bebeğim hemen içmek istemiyor. Isıttıktan sonra oda sıcaklığında ne kadar bekletebilirim? İlk bebeğim kafamda deli sorular😅😅😅