Tubaklnc 14 aylığız şuan yatağına koyduğum zaman korkup ağlıyor şimdiye kadar gece yatırdığım zaman uyurdu emmek için uyanır emzirir yanıma alırdım ama şimdi hiç yatmıyor nerdeyse yatağına alıştırmamın bir yolu var mı ?