Kızlar 16 gün önce normal olarak dopum uaptım ve göbeğimde yumuşaklık ve birazda sarkma var elimde eskiden kullandığım taytlı korsem vardı onu kullanıyorum ama onu bir faydası var mı bilemedim acaba karnı saran korseler mi iyi düşünüp duruyorum sizlerde kullanıx mı acaba