Dilek1230x Evet canım rezene çayı. Yemeklerine kimyon kullanabilirsin. Bebeğinin karnına saat yönüne masaj yap ayaklarını karnına dogru kaldır indir ki bagırsakalrda ki gaz cıksın. Bunu gün içinde de yapabilirsin bezini değişirken falan. Ayaklarının altına baş parmak la masaj yap.
Bunlar gaz giderici hep ben bebeğime yapıyorum hala 3.5 aylık olmasına rağmen