HiraNigar Merhaba, size tavsiyem dakika tutmamanızdır.
Önemli husus: Aç olsa bile ağlamayabilir. Bebeğiniz kollarınızdayken sizin en üst seviyede rahat ve konforlu olmanız, stressiz olmanız önemli. Bebeğinizin memelerinizi tam bosalttıgından emin olun, emzirme bitiminde elinizle dairesel bir masajla sagım yapın ve kalan sütü dd bebeğinize verin( kasık veya damlalIk ile) yenidoğanlar az emip yorulur büyüdükce ve emdikce cenesi güclenecektir, büyüdükce emme süresi kısalır ama emme hızı artacagından hızla memey bosaltır. 2 saatte biri beklemeyin ve bebeginizi sık sık emzirin. saglıkla büyütün.