cemreninnannesii aman Allahım bu ne zaman geçicek zaten çok sakin bir bebek değildi ama şimdi bir de ağlaması eklendi kucağımıza alıyoruz ağlayarak inmek istiyor yere koyuyoruz kendini yerlere atıp ağlıyor.. durmadan ama durmadan aglıyor benim başımın arkasına ağrı giriyor geriliyorum belli etmemeye çalışıyorum ama o uyurken bile kulaklarımda ağlaması çınlıyor..değişik oyuncak birşeyler veriyorum oyun oynatmaya çalışıyotum onlardan da memnun olmuyor. Altını açarken, mama sandalyesinde, arabada yani mütemadiyen aglar mı bi insan🤔 eşimle diyoruz dünyaya geldiğine hiç memnun deil bebegimiz napmak lazım üzülüyorum. 13 ay 9 günlük