Arkadaşlar eşim bugün e bebeğe gidicek orada 1,5 tog uyku tulumu var evimiz 18/22 arası eşim dün okumuş kullanma kağıdında 18-22 de içine uzun kollu zıbın giydirin demiş olursa alalım dedi sizce olur mu birde. 4 aylık ama burada okudum genellikle büyük alın demişlermkaç yaş alalım