mino01 Clouds İnşallah olmaz 🙌🏼 Benim bebeğim de kalp yetmezliği teşhisi kondu. Yani doğumdan sonra hemen küveze girecek. Birde onunla boğuşmak zorunda kalmaz inşallah 🙌🏼
Clouds mino01 inşaallah olmaz inşaallah kimse yaşasın istemem korkmayın herkes farklı tabiki, süt sağma cihazınız yoksa temin edinebilirsiniz sağıp 3 saatte bir teslim etmiştim hastahaneye, sağlıkla gelsin inş bebeğiniz sağlıkla büyüsün🤲🏻
mino01 Clouds inşallah 🙌🏼 Zor bir süreç. Ameliyat sonrası büyük ihtimal süte geçiş olur diye düşünüyorum. Kalp doktoru herşey doğunca belli olacak dedi 🤷🏻♀️ İnşallah yanılıyordur.
papatya011 mino01 2 doz biontech oldum ama daha negatif olmadı carsamba bitecek karantinam o zaman test vereceğim delta olduğu için erken versem de karantinam bitmiyormuş 14 gün kalmak zorundaymışım
mino01 papatya011 bizimki ne cins hiç bilmiyorum ki 🤷🏻♀️ Bişey demediler bize o konuda 🤷🏻♀️ 10. Gün geçsin duruma göre test düşünüyoruz bizde nasipse. Ona göre doktora gideceğim çünkü. Zaten 14 gün sonun da 39 hafta bitiyor benim. Normalde 38 bitimi alacaktı doktor.
papatya011 mino01 benimde demediler beni arayan numarayı arayıp sordu eşim varyant filan mı acaba ağır geçiriyor diye evet delta varyantı demişler o şekilde öğrendik İnşAllah sizde sağlıcakla kucağınıza alın neyseki doğum vaktini çok geçirmeden bitecekmiş karantina
mino01 papatya011 teşekkür ederim güzel dileklerniz için 🙏🏽 Bizim şuan ağır değil şükür ama inşallah olmazda 🙌🏼 Evet şükür öyle oldu ama insan korkuyor yinede.