Merhaba hanımlar ,
Bebeğim anne sütü ile besleniyor. İlk doğdigunda her bezinde kaka olurdu ve çok sakin bir bebekti . Yaklaşık 3 haftadır kaka yapma sorunu yaşıyor arada mama veriyorum günde 1 kez veya 2 kez 60 CC ( sütüm az geldiği zamanlar). Yapıyor ama 4 5 günde 1 yapana kadarda çok huysuz sürekli ağlar gazininda sürekli çıkarıyor damla kullnamadigim halde. Perşembe doktora götürdüm Biagaia verdi samp simplex verdi bağırsakları çalışmadığı içinmiş . Yani bundurumu yaşayan var mı ilk başta kaka sorunu olmayıp sonradan olan başka bir yolu var mı? Bebeğim çok huzursuz sürekli ağlıyor napicagimi şaşırdım artık küçük oğlumda var 18 aylık yoruldum artık 😔