2 ayın başlarından selam 👋 son 15 gündür her şey çok güzel. Gece uykuları daha uzun. Dışarı çıkıp gezmek çok hoşuna gidiyor o yüzden astronot montunu giyerken bile mutlu oluyor. Çok fazla göz teması kuruyor, değişik sesler çıkarıyor, gülüyor. Salyaları akmaya başladı, devamlı eli ağzında. Gündüz eskisine nazaran daha fazla uyanık kalıyor ve devamlı onunla konuşmamızı istiyor. Bazı akşamlar 8-12 arası gaz sancilari oluyor. Bizi bi tek o biraz zorluyor. Onda da beraber banyo yapıyoruz. Küvette zaman geçirmeyi seviyor. Hatta öyle ki çıkınca ağlıyor tekrar. Ama hemen uyuya kalıyor banyodan sonra. Bence ilk ayına göre çok daha iyi. Ele avuca da geliyor artık mincirmasi kolay 😂