osslemg Bebeğim altı aylık oldu yavaş yavaş ek gıdaya geçtik ama poposu pişik olduk zaten bepanthol kullanıyordum ama hiç fayda etmez oldu ne önerirsiniz yardım🙁
Cambardak osslemg çinko lu dr un yazdığı krem ek gıda ise alerji olabilir örn yumurta sarısı direk alerji sudocrem ama alerjik ise çinkolu krem ve sudocrem beraber
Serife00 Sudocrem var ama ürün analizi yapan bir sayfada kullanımı pekte sağlıklı değil die okumuştum zaten çok pişik olan bir bebeğim yoktu o yüzden mesafeliyim kreme ama dün pişik oldu kızım bende tahinin üzerinde ki yağı sürdüm birebirdir pişiğe
merve_kilic20 Teremyagını da çok öneriliyor Benim kızım da çok pişik oluyor ne surduysem yaramadı mantazol diye bı krem bulduk bı kere sürdüğümüz gibi etki ediyor
osslemg Şükür geçti sık sık yıkadım sudocrem ve bepanthol kullandım bir kere de zeytin yağı sürdüm şükür iyileşti 🤦🏻♀️
Gazmelioglus Walla canım hepsi yalan sana tek krem diyim al bak nasıl geçiyor hametan al mavisi de iyi sarisida al bebise sür üzerine azda zeytinyağı bağla bak birşeyi kalıyor mu dua edersin bana 😌
Almilam07 osslemg her altını aldığında ilik su ve pamukla temizle güzelce ve sudocrem kullan cok iyi gelecek ben istisnasiz her seferinde bu şekilde yapıyorum kizim 4 aylik olacak cok şükür hic pişik olmadik
Meg osslemg Canım Mor Desitin var hemen al inanılmaz etkili. Başka krem düşünme bile. Ben ve çevrem hep bu kremi kullanıyoruz. Anında etki ediyor. İyileştirme etkisi daha fazla. (Bephantol hiç almayın daha iyi😒)