Arkadaşlar iyi akşamlar.
Bir tanıdığımın bebeği var 5 aylık dr yere bastırmayın demiş kireçleme olur dizlerinde demiş
Benim de bebegim var 4 aylık ama biz yapıyoruz kucağa alınca hoppidi hoppidi yapiyorz sizce bişy oluyormu ole aklıma takıldi ben ilk kez duydum bastırmayın dendiğini