Zatilokumum 2 çocuk zor oluyordur tabi. Gündüz daha fazla yormayı denediniz mi? Ben gündüzleri hiç bebeğimi uyutmaya çalışmıyorum. Uykusu gelince yavaştan gözleri kapanıyor, kızarıyor. Öyle uyutuyorum. O zamana kadar egzersiz yapıyorum, dans ettiriyorum, kendi çapımda etkinlik yapıyorum kitap filan okuyorum. Maksimum 2 3 saat uyanık kalıyor sonra uyuyor.