Kızlar merhaba. Covid oldum, muhtemelen bu 6. Günüm oğlum da dün gece ağır kısmını atlattı sanırım ateşi bir kez yükseldi parol verdik. Şimdi pek huzursuz 😔 ek gıda da almıyor sadece su ve süt . Bunlar yeter biliyorum ama siz ne yaptınız? Nasıl atlattınız ?