Aslii-1 Merhaba 19 gün önce sezaryen doğum yaptım kanamam henüz bitmedi normal mi sizce doktora gitmeme gerek var mı sizce
Bebgimmm_123 Aslii-1 benim1 ayliga kadar devam etti kahvetengi lekelenme seklinde cok kanama seklonde degilde cogunlukla lekelenme oldu
Manana Aslii-1 benim ara ara yoğun ara ara az olacak şekilde tam 40 gün sürdü. Son 5 gün lekelenme şeklindeydi. Bazılarının 2 ay bile oluyormuş. Sizin ki erken daha bence