Dün 500km kadar yol yaptık arabada baya bunaldı oğlum 32 günlük bi zıbınla getirdim terlemesine dikkat ettim ama geceden beri kusması onu rahatsız ediyor ve kusunca sakinleşiyor birden ağlama krizlerine giriyor. İshal değil ama karnı gurul gurul gazını alttan da üsttende çıkarmasına rağmen. Sıcaktan güneş çarpması gibi mi oldu diye şüphelendim. Napsam rahatlar önerisi olan var mı?