Kızlar öncelikle maşallah 🧿
sadece mama ile besleniyor akşam 10 buçuk 11 de uyuyup sabah 6 da kalkıyor gece hiç kalkamadığı için tereddüt ediyorum , birde gündüzleri de çoğunluk uyuyor , mamasının birinde uyumazsa birinde mutlaka uyuyor ve uzun uyuyor .. sizce akıllı uysal bir bebek mi yoksa sorun mu var acaba . Korkuyorum