Ebruferit doğduğunda yazdı o yüzden doğduğundan beri çorapsız uyutuyorum arada bir 1 aylık olana kadar giydirmişimdir o kadar. Zaten sağlıkla olanda bu ☺️Bebeklerin ayakları çok terler bu yüzden mantar, egzaman vs olmasınıda engellemiş oluruz öte yandan ayaklarıyla da hissetmeyi öğrenir, zaten 3 aylık olduktan sonra çorap giydirdiğimde uyumamaya başlamıştı alışkanlık olmuştu bile 😊