Benimki de aynı maalesef az önce memeyi çekip çekip bıraktı biberonla mama verdm içti. Gündüz mama vermiyorum ama bence doymuyor, akşam ve gece veriyorum 2 kere. Şırıngaayla kaşıkla falan asla içmiyor zaten kıyameti koparıyordu maalesef bi süredir biberonla veriyorum, bu gidişle tamamen bırakacak sanki memeyi