Kızlar,ben Azerbaycanda yaşıyorum kızıma aptamil veriyorum.Ama burada kızımın ayına uygun yani 4 numara aptamil anca küçük boy.Büyük boy vermek istiyorum o da 4 numara bulunmuyor 5ve 3 numara var.Kızım da akşam yatmadan önce ve sabah 5-6 gibi mama içmeye kalkıyor vermek zorundayım yani.Sizce büyük numara için 3 ve ya 5 numara fark eder mi?