durununannisi__08 9 ay 23 günlük bebeğim var gece 3 de bı uyaniyor sabah 7 e kadar asker gibi beni ayağa dikiyor çok yoruldum kizlar kullanan varmı almayı düşünüyorum bı yan etkisi oldumu sizde kaç damla kullanmam gerek
Mikimous2218 durununannisi__08 Ayn bEnde kullandim uykuya kolay dalmasoni sagladi ve sunu farketdim onu kullaninca uykuya hemen daliyor ama gene uyaniyor ama gece aglayarak kalkiyor meme fazla emmiyor onu kullanmayinca aglamasi daha az ve emmesi iyi
wangel O uyku ilacı uykuya dalmasını kolaylastırıyor gece yine kalkar. Gündüz ayına göre cok uyuyorsa gece kalkar uyumaz