Angel00 Kızlar 2 aylık bebeğim var her banyodan sonra bebek yağıyla vücuduna masaj yapıp yaglıyorum yüzüne de sürüyorum bebe yağından zararlı mı bebe yağını yüzüne sürmek siz nasıl nemlendiriyorsunuz bebeklerinizin yüzünü yardımcı olurmusunuz ?
zeynepmommm Angel00 üstte kalsın ben de çok merak ediyorum şu ana kadar sürmedim ama bazen onu yıkadığım suya karıştırıyordum
Angel00 zeynepmommm faydası oluyor mu suya karıştığında yeterince nemlendiriyor mu vücudunu bebeğinizin
Angel00 Yamanikomm bende mustelanın şampuanıyla bebek yağını kullanıyorum gerci masaj yağı diye geçiyor da 😊
zeynepmommm Angel00 evet gayet iyi oluyor yeteri kadar koyunca bebek yağın üzerinde de yazıyor koyabilirsiniz diye
zeynepmommm Angel00 yok herhangi bir sıkıntı olmuyor zaten hala filesine koyuyorum en son oturma pozisyonuna geyik tekrar üstünden şu geçirip hemen havluya sarıyorum
Angel00 Yamanikomm teşekkür ediyorum😊 adı ne diye geçiyor sizin bebeğinizin yüzü için kullandığınız nemlendiricinin
Liva2210 Angel00 Mustela Stelatopia Emollient krem Kullanıyorum yüzünü nemlendirmek için. Geçen ay cildi çok kurudu kızardı doktor bunu önerdi ve geçti. Hala kullanmaya devam ediyorum. Arada kendimde kullanıyorum :)
sadeturkvatandasi Angel00 mustela stelatopia kullanıyorum hem vücuduna hem yüzüne çok memnunum, bebek yağları gözenekleri tıkıyor diye duymuştum o yüzden doktorumunda tavsiyesiyle bu kremi aldım.
alimmiseni Angel00 Bübchen nemlendirici süt kullanıyorum hem yüzüne hem vücuduna mis gibi de kokuyor memnunum 🌸