pogacayanakli_aylamm Dolgu yaptıran var mi? Varsa hangi dolgu yaptirdiniz? Bebek icin sakincasi oluyor mu emzirmek icin
homosapiens pogacayanakli_aylamm anestezı yapınca 3 saat emzırmıyorsunuz o kadar ben kanal tedavısı oldum bı sakıncası yok
Vildan2334 pogacayanakli_aylamm ben hamileyken dolgu yaptırdım sıkıntı degil demislerdi doğurdum su an bebegim 10 aylik dis tedavisine basladim genel dolgu kanal tedavisi vs doktor bana uyuşukluk gecene kadar emzirme demişti (ben emzirmiyorum oglumda esimin kucagindaydi o yuzden söyledi)
pogacayanakli_aylamm homosapiens internette dolgu olunca emzirmwde sknti oldugunu okudum tam arastirmadim ma merak ettim. T3sekkur ederum
pogacayanakli_aylamm Vildan2334 tesekkur ederim. Peki uyusuklugunuz ne zaman gecmisti. Kizim meme emmeden duramaz. Sutunuz sagmaniz gerektigi gibi bisey soyledi i peki