Kuzum11
Bence de gayet iyi, oğlum 9 aylık 9 kg idi 2 doktor artı sağlık ocağı kilosuna iyi derdi.
Zaten canım her çocuk farklıdır, şimdi birisi 7 aylık 10 kg dese senin bebeğin sadece onun bebeğine göre zayıf olmuş olacak ama bebeğin gelişmemiş yada zayıf demek değil.