Şubatta yiğenim 1 yaşına girecek, bu zamana kadar oyuncak, kıyafet, anne yanı beşiği, aksesuar falan vs aldım. Doğunca beşiği aldığım için altın takmamıştım acaba diyorum çeyrek mi taksam hediye gibi olur mu emin değilim yada ne alabilirim böyle oyuncak kıyafet vs alasım yok künye falan düşündüm de ismiyle çeyrek değerinde var mı araştırmak lazım. Farklı bi öneri varsa alırım