Merhaba kızlar,
11 Aralıktan bu yana süt ürünleri diyeti yapıyorum. Kakasında kan görünce bebeğimin ben süt ve süt ürünlerini, tavuk, yumurta ve tahini kesmiştim. Sonra dana etini de yemedim . Bir hafta sonra kakada kan, mukus vs azalmıştı. Kan görmüyordum hatta artık. Sonra alerji doktoruna gittim. Bana öncelikle süt ve süt ürünlerini kesin hemen hepsini kesmeyin dedi. O öyle söyleyince dana etini yedim iki gün sonunda bebeğimin kakasında daha büyük kan gördüm ve geçtiğimiz salı gününden bu yana dana etini hatta kuruyemişleri de kestim. Bu sabah yine kakasında bebeğimin nokta nokta kan gördüm. Huzursuzluğu geçti ama mukus ve kan görüyorum. Normal mi bu? Bu kan ne zaman geçer? Ara ara kan görmek normal midir? O kadar dikkat etmeme rağmen kakada kan görünce moralim aşırı bozuluyor, motivasyonum düşüyor :(