Suyu aşırı seviyor bazen banyodan çıkınca ağlıyor ama ıslak bişeye dokunamıyor😬
Uyurken su uyanıkken mama içmiyor. İçiremiyorum.😥
Kakasını yaparken yüzü kızarıyor ve asla yüzümüze bakmaz biz bakarsak kesiyor o an yapmıyor. Çişide aynı şekilde. Yenidoğduğunda altını açmıştım panikle ıslak mendille kapattım ve kesti yapmadı akşama kadar yapmamıştı😀😀 şeeey biraz değisik bebbeek😀
Sizin var mı garip huylar🏵🏵🏵🏵