Esrvl Siyah kıyafetleri ayrıca çekebilecek kıyafetler için, renkliler için, bebek kıyafetleri için, havlular için hangi programları kullanıyorsunuz, hangi program çekme yapar hangisi yapmaz bana söyler misiniz?
Esrvl Esrvl Mesela dün karışık çamaşır attım yastık kılıfları da vardı fermuarları genişledi karma programa attım hangisine atmalıyım karışık çamaşırlar için
OncedenGurme Esrvl renk türüne değil de kumaş türüne göre atmanız gerekmiyor mu? Kuran görevli öyle anlattı. Ütü kuruluğu, dolap kuruluğu ve ekstra kuruluk var mesela. %100 pamukluysa kıyafetler ekstra kuruluğu kullan ama pek güvenmiyorum diyorsan dolap kuruluğu da yeterli olur demişti. Koltuk minderlerim kılıflı ama kurutmaya atmıyorum. Atsam da hassas ayarda filan atardım
GokSuM Esrvl hep dolap kuruluğuna ve karışık atıyorum, önemli kıyafetlerimi 1 saat sonra seçip çıkarıp asıyorum diğerlerini devam ettiriyorum kapak istediğin zaman açılıyor 😊😊😊 çok önemlileri atmıyorum.
homosapiens Esrvl havluları ayrı beyaz çamasırları ayrı renklılerı ayrı atıyorum nevresimleri ayrı atıyorum nevresımler cekmedıgı için eksra kuruda kurutuyorum beyazları ve renklilerı dolap kurulugu havlular içinde ayrı program var çekebılecek çamasırları atmıyorum kazak vs
Deletedmom5284 Karışıklarda güneşte kurutma modu yapıyorum ütülenecek olanlarda ütü modu, siyah beyaz diye dikkat etmedim hiç sadece cinsine göre ayarlıyorum
Esrvl OncedenGurme evet ama mesela siyhlarla renklileri aynı anda yıkamıyorum. Genellikle siyahlar çekecek türden kumaş olduğu için ayrı yıkayıp kurutmaya atıyorum. Peki siyahları da dolap kuruluğuna atsam kıyafetlerde çekme yapar mı
OncedenGurme Esrvl ben tüm kıyafetleri dolap kuruluğuna atıyorum hiç çekme olmadı. Markası nedir sizinkinin? Markadan markaya da değişir
GokSuM Esrvl yani çekme yapacak kumaş var ç, yapmayacak kumaş var. Mesela pijamalar genelde çok çekiyor diye 1-2 beden büyük alıyorum yine atıyorum kurutmaya. Ya da ne bileyim çekecek türden bi pantolonsa eğer 1 saat tutup diğerlerinin yanından alıyorum. Dışarıda kurutmaya devam ediyorum. Ama siyah veya renkli diye ayırt etmiyorum çünkü siyah tshirtlerim mesela hiç çekmez 😊
defnemilam OncedenGurme ben arcelik aldim yakin zmnada dolap kuruluguna atiyorum valla he rseyimiz cekti diger ayarlardada islak kaliyor sizin markasi ne nasil cekmiyor ya
SaremAselim_0817 Arkadaşlar bende kurutma makinası alıcam ama elektirik çok fazla geliyo mu eşim diyo bin lira öderiz diyo benm gözümü korkutuyı şuan elektiriğe 250 filn ödüyoruz tabi zam da geldi ama kurtma makinası çok yakıyo mu
Deletedmom0099 SaremAselim_0817 a+++ alırsan çok yansıtmaz ama fiyatları baya yüksek oluyo normal a veya b alırsan bana 100-150 civarı fazla geldi taşınırken 25 makina falan kurutmustum
Deletedmom0099 Esrvl herşeyi karmada kurutuyorum ekstra kuru olması lazım dolap kuruluğundan bir sonraki oluyor şu zamana kadar sadece orlon battaniye atmıştım o çekti, diğerleri hiç çekmiyor