Aysel27 Bayanlar benim bebeğim 2 aylık süt olsun diye herşeyi yiyiyorum. Çok kilo aldım . Nasıl kilo vereceğim ? Diyet yapsam süt olmaz ? Ne yapmalıyım ?
Asel2 Aysel27 emzirmek zayıflatıyor diye biliyorm ebe de aile hekimi de öyle demişti ben 1 ayda 10 kilo vermiştim sormuştum normal mi diye emziriyorsan sık sık ondan demişti